بهترین نرم افزار های روز

گربه‌ عضو خانواده‌ گربه‌سانان‌ بوده‌ و حیوانی‌ گوشتخوار می‌باشد. از خصوصیات‌ گربه‌سانان‌ یكی‌ پوشش‌ راه‌راه‌ یا لكه‌ای‌ تیره‌ در زمینه‌ای‌ روشن‌تر بوده‌ كه‌ این‌ لكه‌ها و خطوط از هم‌ جدا می‌باشند. خصوصیت‌ دیگر داشتن‌ پوزه‌ كوتاه‌ ودندانهایی‌ است‌ كه‌ برای‌ بریدن‌ و پاره‌كردن‌ تخصصی‌ شده‌اند.

گربه‌ اهلی‌ با سگ‌ متفاوت‌ است‌. سگ‌ اجتماعی‌تر و با وفا بوده‌ ولی‌ گربه‌ منزوی‌ و خودخواه‌ می‌باشد. بیش‌ از 100 نژادشناخته‌ شده‌ گربه‌ وجود دارد اگر چه‌ بیشتر گربه‌ها دورگه‌ می‌باشند. گربه‌ها را میتوان‌ در 2 گروه‌ كلی‌ موكوتاه‌ و موبلندتقسیم‌بندی‌ نمود. گربه‌ بالغ‌ 30 دندان‌ دارد. فكهای‌ گربه‌ حركت‌ جانبی‌ ندارند تا غذا آسیاب‌ شوند، ضمنا دندانهای‌ آسیا نیز دارای‌ سطح‌آسیاب‌كردن‌ نیستند، در عوض‌ زبان‌ سوهان‌ مانند گربه‌ توانایی‌ جداكردن‌ گوشت‌ از استخوان‌ (ونیز تیمار كردن‌ بدن‌) رادارد.

گربه‌ها بطور طبیعی‌ شبگرد هستند و در طول‌ روز بیشتر اوقات‌ را استراحت‌ می‌كنند. اینكه‌ گفته‌ می‌شود گربه‌ها درتاریكی‌ می‌بینند صحت‌ ندارد، ولی‌ در نور كم‌ قادر به‌ دیدن‌ می‌باشند. بدن‌ گربه‌ها دارای‌ انعطاف‌ زیادی‌ است‌ و هنگام‌دویدن‌ و تعقیب‌ شكار به‌ سرعت‌ به‌ حداكثر سرعت‌ خود می‌رسد ولی‌ به‌ دلیل‌ داشتن‌ ریه‌های‌ كوچك‌ طاقت‌ زیادی‌ ندارد(برخلاف‌ سگ‌) و زود خسته‌ می‌شود.

گربه‌ ماده‌ پس‌ از 61-68 روز دوران‌ بارداری‌ (متوسط 63) بطور میانگین‌ 3-5 نوزاد به‌ دنیا می‌آورد. بدن‌ نوزادان‌ از موپوشیده‌ شده‌ ولی‌ چشمها و گوشهایشان‌ بسته‌ می‌باشد. وزن‌ آنها هنگام‌ تولد بین‌ 90-140 گرم‌ بوده‌ و اضافه‌ وزن‌ طبیعی‌حدود 80-100 گرم‌ در هفته‌ می‌باشد. در هفته‌ اول‌ زندگی‌، نوزادان‌ تنها توانایی‌ مكیدن‌ سینه‌ مادر، خزیدن‌ و میو كردن‌ رادارند. در صورتی‌ كه‌ بچه‌ها به‌ میزان‌ كافی‌ شیر بخورند و جای‌ مناسب‌ و گرم‌ داشته‌ باشند اغلب‌ ساكت‌ یا خواب‌ هستند.در حدود 10 روزگی‌ چشمها باز شده‌ و در حدود 20 روزگی‌ بچه‌ها قادرند با زبان‌ نیز شیر بنوشند. در هفته‌ چهارم‌ علاوه‌بر شیر مادر می‌توان‌ به‌ بچه‌ها شیر و غذای‌ نرم‌ كمكی‌ داد. بچه‌ گربه‌ها حتما باید تا 2 ماهگی‌ شیر بخورند. بچه‌ گربه‌ها حدود 6-7 ماهگی‌ بالغ‌ می‌شوند ولی‌ آبستنی‌ در سن‌ كمتر از یك‌ سال‌ مناسب‌ نیست‌ زیرا گربه‌ ماده‌ هنوزجثه‌ لازم‌ را پیدا نكرده‌ است‌. گربه‌ ماده‌ تا 8 سالگی‌ و نر تا 10 سالگی‌ قابلیت‌ جفت‌گیری‌ مناسب‌ دارند. طول‌ عمر گربه‌ساكن‌ منزل‌ با شرایط مناسب‌ حدود 12-15 سال‌ است‌. سایت دانلود رایگان تصاویر عکس های گربه با کیفیت بالا در تعداد 221 عدد با سایز 1920x1200 پیکسل برای شما تهیه کرده است. امیدواریم از دانلود لذت ببرید.

Cats Widescreen Wallpapers - عکس های گربه با کیفیت بالا

ادامه مطلب...


تاریخ: 23 / 4 / 1390برچسب:عکس,
ارسال توسط حسین موسوی

حتما تا به حال برای شما پیش آمده باشد که بخواهید عمل ویرایش یک عکس را انجام دهید یا در واقع می خواهید عمل پردازش تصویر را انجام دهید. شاید دنبال نرم افزارهایی رفتید و با آنها کار کردید ولی باب میل شما نبوده است و کاری که شما می خواستید را به درستی انجام نداده است. به همین خاطر وب سایت دانلود رایگان نرم افزار در این پست یک نرم افزار بسیار قدرتمند در این زمینه را برای شما عزیزان مهیا کرده است. نرم افزار Amazing Photo Editor یک ابزار بسیار قدرتمند پردازش تصویر می باشد که در عین سادگی می تواند پردازش تصویر، نمایش آن و حتی تبدیل آنها به یکدیگر را به سادگی انجام دهد. در این نرم افزار که یک Photo Editor می باشد، شما می توانید از 33 افکت بسیار زیبا و شگفت انگیز استفاده کنید و از آنها لذت ببرید! نرم افزار Amazing Photo Editor یک نرم افزار ساده ویرایش عکس و یک نرم افزار پردازش تصویر می باشد که شما از طریق این نرم افزار گرافیکی می توانید بی نهایت عکس را همزمان و بدون درد سر ویرایش کنید. علاوه بر این، این نرم افزار ویرایش تصویر، قابلیت های دیگری را از قبیل تغییر اندازه، چرخاندن یا Rotate ، حالت آینه یا Mirror کردن عکس و ... را در خود دارد.
این نرم افزار ویرایش تصویر از 33 فیلتر های افکت مثل Bleed,Blur,Bump,Curl,... و همچنین از 10 افکت مثل Noise,Balance,... و از 4 نوع بهبود کیفیت عکس مثل Auto Smooth,Gussian,... پشتیبانی می کند که شما را قادر می سازد عکس های بسیار زیبا تولید کنید. نرم افزار Amazing Photo Editor فقط یک نرم افزار پردازش تصویر مخصوص طراحان گرافیک نیست بلکه یک نرم افزار ویرایش عکس می باشد که می تواند شما را در ویرایش عکس های خودتان کمک شایانی بکند. با این نرم افزار ویرایش عکس شما می توانید 53 فرمت از فرمت های عکس را وارد نرم افزار کنید و در نهایت از عکس های Edit شده به 27 فرمت رایج خروجی تهیه کنید. از دیگر قابلیت های جالب این نرم افزار امکان تبدیل دسته جمعی عکس ها می باشد که با این قابلیت می توانید در یک زمان چندین عکس را به طور دسته ای مورد ویرایش قرار دهید.
با این نرم افزار ویرایش تصویر شما همچنین می توانید انیمیشن های Gif که معروف به Gif Animation می باشند را به سادگی ایجاد و یا حتی آنها را ویرایش کنید. علاوه بر این ها این نرم افزار یک نرم افزار مبدل AVI و Gif Animation می باشد که می تواند انیمیشن های AVI را به Gif و برعکس تبدیل نماید. از طریق این نرم افزار شما همچنین می توانید Skin های متفاوت و زیبایی را به نرم افزار خود اضافه کنید تا یک رابط کاربری یا در اصطلاح یک Interface جذاب و زیبا را داشته باشید. امیدواریم با دانلود نرم افزار ویرایش عکس بتوانید عکس های خود را جذاب تر و زیباتر از همیشه نگهدارید و از آنها لذت ببرید.

Amazing Photo Editor 7.9.2 - نرم افزار جذاب و حرفه ای ویرایش عکس

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

...............                                  نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

اسکرین سیور موضوعی که امروز برای همه کاربران آشناست. ابداع ScreenSaver از آنجا صورت گرفت که وقتی رایانه ای به مدت طولانی مورد استفاده قرار نمی گرفت مانیتور و سایر لوازم به همان اندازه برق استفاده می کردند و این باعث خرابی قطعات و مصرف زیاد برق بود. از این رو اسکرین سیور ها ابداع شدند تا در صورتی که در یک بازه ی زمانی از رایانه استفاده نشود به صورت خودکار رایانه به حالت اسکرین سیور انتقال یابد و مصرف برق را کاهش دهد و از خرابی قطعات رایانه جلوگیری کند. اسکرین سیور هایی که هم اینک به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل ها قرار می گیرد از جذابیت و نمای خوبی برخوردار نیستند از این رو کاربران به دنبال نرم افزار هایی هستند تا بتوانند این اسکرین سیور ها را خود طراحی کنند. اما ما در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان امروز برای شما نرم افزار SereneScreen Marine Aquarium را مهیا نموده ایم که بدون نیاز به طراحی یک ScreenSaver زیبا، جذاب و کم حجم به رایانه شما اضافه خواهد کرد.
با دانلود اسکرین سیور مشاهده خواهید کرد که این اسکرین سیور به صورت یک آکواریوم زیبا، طبیعی و کاملا سه بعدی می باشد و تمام اجزاء موجود در این آکواریوم از ماهی ها تا صدف ها و ... قابل حذف و اضافه کردن هستند از این رو جذابیت این محافظ صفحه نمایش بیشتر و بیشتر خواهد شد. این اسکرین سیور آکواریوم Aquarium ScreenSaver بسیار طبیعی ساخته شده است و اضافه کردن صوت ها و صدای آب به این اسکرین سیور آکواریوم آن را طبیعی تر جلوه می دهد. با دانلود محافظ صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد که این محافظ صفحه نمایش Aquarium ScreenSaver قابلیت اضافه کردن زمان و تاریخ به گوشه آکواریوم را نیز داشته و شما می توانید به راحتی زمان و تاریخ را نیز در اختیار داشته باشید. امیدوارم با دانلود اسکرین سیور آکواریوم بتوانید نهایت لذت را ببرید و شادابی را به کامپیوتر خود بیاورید.

SereneScreen Marine Aquarium 3.1.5563 - اسکرین سیور آکواریوم سه
بعدی بسیار زیبا

ادامه مطلب...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

...............                                  نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............




ارسال توسط حسین موسوی

سال 2011 نزدیک است و طراحان و گرافیست ها به دنبال طرح های گرافیکی جدید هستند تا بتوانند در طرح های خود تنوع ایجاد کنند. وکتور سال 2011 یک بسته گرافیکی از سایت دانلود رایگان عکس است که دارای 6 فایل EPS است که می توانید با نرم افزار های ویرایش فایل های وکتور آن را دوباره طراحی کنید. امیدواریم از دانلود این وکتور های گرافیکی 2011 لذت ببرید و سال خوبی داشته باشید.

Vector 2011 clipart - وکتور سال 2011

نظر یادتون نره تو نظر سنجی هم شرکت کنید دوستون دارم

ادامه مطلب...

 




تاریخ: 2 / 4 / 1390برچسب:وکتور سال 2011,
ارسال توسط حسین موسوی

 

Dual Monitors Background - والپیپر سیستم های 2 مانیتور


براي دانلود به ادامه مطلب برويد

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

Mixed wallpaper pack - دانلود والپیپر های گوناگون

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

 

25 Rose wallpapers - 25 عکس گل رز با کیفیت برای والپیپر

 به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 21027
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین نرم افزار های روز